image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Зростання тарифів на газ — до 2017 року

11 червня заступник голови правління ВАТ «Мелітопольгаз» Ірина Гарагуля  провела прес-конференцію з представниками місцевих ЗМІ, на якій відповіла на найбільш актуальні запитання. Як завжди, гострою залишається проблема погашення боргів абонентами за використаний газ.

зростання«На сьогоднішню дату заборгованість по населенню міста та району складає 4,6 млн.грн. Сума ця дуже й дуже велика, для наших 70000 абонентів така цифра є катастрофічною. Ми очікуємо від наших споживачів лише одного — вчасного внесення плати за використаний газ. Я нагадаю, що оплата газу здійснюється до 30-ого числа місяця, в якому він споживається, не пізніше 10-ого числа звітного місяця», — проінформувала Ірина Гарагуля.

Представниця газопостачальника підкреслила, що в питанні визначення строків оплати ВАТ «Мелітопольгаз» керується виключно чинним законодавством України.

«Наша установа керується правилами подачі газу населенню, які розроблені та утверджені постановою кабінету міністрів України. Згідно з ними, є чітко обговорені строки плати за надані послуги. Окрім цього, існує типовий договір між газопостачальниками та абонентами, в якому також всі ці аспекти нашої роботи детально розписані», — сказала вона.

Ірина Гарагуля упевнена: якщо абоненти детально ознайомляться зі змістом типового договору, то знайдуть безліч корисної інформації та відповідей на запитання, які їх найбільше цікавлять.

Серед першочергових завдань, якими опікуються співробітники «Мелітопольгазу», на сьогодні залишається ліквідація заборгованості за надані споживачам послуги.

«Тільки у цьому році ми видали вже 3580 попереджень на суму близько 3 млн. грн. Попередження — це документ, яки свідчить про те, що у абонента є проблема, тобто заборгованість. Він зобов’язує споживача вирішити її в оперативному порядку» — наголосила заступник голови правління.

Абоненти, які отримали попередження, мусять погасити заборгованість якомога швидше. В іншому випадку підприємство почне застосовувати до них санкції.

«Червень, липень та серпень — це не неопалювальні місяці, тому ВАТ «Мелітопольгаз» вже не буде дивитися ні на які нюанси та застосовуватиме жорсткі заходи. Ми вже відключили 369 споживачів на суму 612 тис.грн. В цьому році ми подали 42 позови на суму 190 тис.грн. Варто відзначити, що 21 з них вже розглянуто — сума до відшкодування 85 тис.грн.», — розповіла Ірина Гарагуля.

Стосовно нарікань на якість газу, заступник голови правління проінформувала, що кожен абонент має право подати заявку на її перевірку. Після подачі письмової заяви до споживача направляють оцінювальну бригаду зі спеціалізованими приладами. Вона робить заміри по тиску, бере проби газу та відправляє їх в незалежну лабораторію. За результатами необхідних дослідів абоненту надається відповідь за його запитом. Окрім цього, паспорт якості газу кожного місяця публікується в ЗМІ та на сайті установи. Цей паспорт робить незалежна лабораторія, тому несе в собі об’єктивну інформацію.

Що стосується нещодавнього підвищення тарифів на газ, Ірина Гарагуля наголошує, що воно було здійснено згідно з постановою кабінету міністрів України. Наостанок вона зазначила, що тарифи на газ для населення будуть зростати і надалі. З 2015 року очікується підвищення чинних тарифів на 40 відсотків, з 2016 року — на 20 відсотків, а в 2017 році вони зростуть ще на 20 відсотків.