Гаряча лінія «Пульс» — оперативне вирішення звернень громадян
В рамках дії антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс» з початку року від платників податків Мелітополя та району надійшло 52 звернення.Звернення, які надійшли на адресу Мелітопольської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, оперативно, якісно і своєчасно розглянуті та опрацьовані в встановлений термін та вирішені по суті.
Завдяки «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Державної фіскальної служби керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово- нагадав начальник Мелітопольської ОДПІ Валерій Літинський.