image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Тепло батьківської долоні

Іноді діти говорять мовою, яку нам дорослим, складно зрозуміти, але і нас вони часом не розуміють, тому що ми, розмовляючи з ними не завжди можемо чітко і доступно висловлювати свої думки і почуття .«Як допомогти педагогу гармонізувати фонди «хочу, можу, треба» з’ясовували  батьки ДНЗ «Теремок» , педагоги Костянтинівського ТОО та гості «Теремкової родини» старший викладач кафедри соціальної педагогіки та дошкільної освіти МДПУ ім. Б.Хмельницького Вахняк Н.Д  , студентки третього курсу Негрій О.І., Опалатенко К.О. , завідувач дитячої бібліотеки – філії села  Ольховська Г.А.     на семінарі – практикумі 12.11.15р.  Кожен учасник семінару висловив свою думку, щодо необхідності тісної співпраці такої важливої ланки, як «родина – дитина – педагог – науковці», де найголовнішу роль виконують саме батьки, які добровільно створили свої родини та усвідомлено дали життя маленькому громадянину суспільства. Всі  присутні погодилися з однією думкою, що усвідомлене батьківство – це найголовніша умова повноцінного розвитку дитини. І тільки всі ми разом можемо допомогти дитині  гармонізувати свої бажання, можливості та потреби  не за природними інстинктами, а зам соціально обумовленими принципами життя суспільства. Педагоги  початкової ланки закладів освіти  Костянтинівського ТОО Попазова С.Ф., Галкіна Т.О., Сапронова Н.Г. , вихователі дошкільних закладів  Іванова О.О., Прокудіна Ю.І., Радаєва М.Й., В’юник О.М. запропонували присутнім фото , відеоматеріали практичної взаємодії з родинами та дійшли висновку, що сучасній родині потрібні і сучасні погляди на розвиток дитини, як майбутнього члену соціуму.  Батькам необхідно досягати певного соціокультурного рівня! В багатьох  молодих родинах дитину не сприймають як особистість, не довіряють їй, не прислухаються до її думки, не допомагають розвивати її здібності і тоді вона шукає відповіді на свої питання у суспільстві сама і хто, як не ми , педагоги, повинні своєчасно побачити проблему в родинах наших дітей та допомогти створити довірливі стосунки між членами родини , порадити бути терпеливими та більше звертати уваги на духовний світ дитини, а не тільки на матеріальний. Також велике значення мають і стосунки в родині, коли дитина бачить любов, лагідність, добро у маминих очах, стриманість, розуміння, справедливість у татових та дружелюбність бабусі й дідуся – дитина зростає цілеспрямованою, впевненою та щасливою. Велику увагу приділяли на семінарі – практикумі творчим родинам від імені яких висловлювали свою думку Винник Тетяна та Попова Тетяна, які підкреслили необхідність залучення дітей до  образотворчого мистецтва, творчої праці, художнього читання не тільки в закладах освіти, а й вдома. Педагоги та батьки дуже вдячні гостям Мелітопольського державного педагогічного університету  за  науково – дослідницьку інформацію щодо усвідомленого батьківства. Відеоматеріали, запропоновані учасникам семінару збагатили наші знання та досвід науковою думкою сучасних педагогів та психологів. Вони обґрунтували цінності сім’ї та батьківства в житті дитини, надали найважливіше місце формуванню відповідального ставлення до виконання ролей  батька та матері  та разом з психологом ліцею «Ерудит» Фільчаговою Ю.С. познайомили з новими технологіями формування усвідомленого батьківства , разом з бібліотекарем Ольховською Г.А. та керівником семінару Крижко Л.С.  розглянули питання важливості заохочення дитини до читання художньої літератури, відвідування бібліотеки  незважаючи на впровадження комп’ютерних технологій.

Наприкінці семінару – практикуму педагоги ДНЗ «Теремок» провели психологічний тренінг  «Тепло батьківської долоні», який із задоволенням виконали і батьки, і гості.

Ми всім бажаємо : «Наповніть свою душу і серце любов’ю до всіх і до всього. Передавайте ці дітям. Більше всміхайтеся. Це запорука здорової сім’ї, особистого здоров’я – нашого і ваших дітей!»

 

Л.С.Крижко

керівник семінару — практикуму