image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Служба зайнятості — на порозі модернізації

centr-zanjatostiПеретворення державної служби зайнятості у сучасну сервісну службу обслуговування з високим рівнем довіри населення, роботодавців та соціальних партнерів. Таку мету перед собою ставить Мелітопольський районний центр зайнятості. Про реформи йшла мова і в Києві на засіданні правління Фонду загальнообов’язкового державного со-ціального страхування на випадок безробіття. До порядку денного стало питання про затвердження проекту стратегії модернізації та розвитку державної служби зайнятості за період з 2016 по 2020 роки. Про головні положення, які включає проект, розповів директор районного центру зайнятості Олександр Темних.

— Реалізація стратегії і розвитку модернізації державної служби зайнятості обумовить раціональне використання фінансових ресурсів Фонду, покращення кадрового потенціалу служби, підвищення якості обслуговування клієнтів — розповів він.

Передбачаються зміни технологічного процесу взаємодії з роботодавцями.

— Наприклад, вводиться електронний кабінет роботодавця. Це значно спрощує роботу. Тоді роботодавець в електронному режимі отримує інформацію щодо шукача роботи, може заявляти інформацію щодо наявних вакансій, надавати статистичну звітність. Також роботодавці зможуть користуватися веб-порталом служби зайнятості trud.gov.ua зі смарт-фонів.

Такі нововведення мають налагодити тісну взаємодію із кадровими агентствами.

— В рамках модернізації служба зайнятості має на меті співпрацю з іншими веб-порталами, комер-ційними агентствами з питань працевлаштування. Це потрібно для того, щоб створити на договірних засадах співробітництво та обмін інформацією, яка приведе до взаємовигідних інтересів. Існує свого роду конкуренція між державною службою зайнятості та кадровими агентствами з питань підбору кадрів на замовлення роботодавців. Проте на противагу приватним структурам, центри зайнятості  виконують головну функцію, а це соціальне забезпечення незахищених верств населення.

Також при здійсненні проекту очікується розвиток комунікації між учасниками ринку праці. Олександр Темних розповів про переваги модернізації служби зайнятості для безробітних.

— Впровадження електронного кабінету безробітного — це приклад розвинених країн світу. Завдяки цій новації людина може записатися на прийом до спеціаліста, дізнатися про особливості матеріальних виплат, зареєструватися на співбесіду до роботодавця тощо.

За словами Олександра Темниха, реалізація проекту відбуватиметься поетапно.