image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Брудна підстава

Згідно з Законом про вибори в друкованому ЗМІ, кожен кандидат або партія мають право донести до виборців свої завдання і пріоритети на однакових умовах.

Мелітопольська міськрайонна газета «Новий день» співпрацює за договорами та розрахунками з виборчих фондів зі всіма, хто звернувся до редакції, з кандидатами у народні депутати по одномандатному виборчому округу №80, до якого входять м. Мелітополь і Мелітопольський район. Але на сьогодні стався обурливий випадок використання газети «Новий день» в технологіях чорного піару.

Якась київська друкарня з назвою «Новый стиль», ніби розташована за адресою: м. Київ, вул. Челюскінців, корп. 54, д.2  без відома нашої редакції, використовуючи наш логотип і вихідні дані, надрукувала агітаційний спецвипуск газети проти одного з самовисуванців виборчого округу № 80.

Більше того, на першій сторінці навіть надруковано так зване «Обращение коллектива газеты «Новый день» к читателям». До цього наш колектив не має ні найменшого відношення, так само, як і до фіктивної газети та всього, що в ній надруковано. Всі співробітники «Нового дня» безпартійні і неупереджені до всіх 12 кандидатів, а свої особисті погляди по відношенню до них ніколи не виносять на сторінки газети.

Тому цинічним ходом було надрукувати в піратській газеті звернення від імені колективу Мелітопольської міськрайонної газети «Новий день».

В цьому випадку київську фальшивку придумав, замовив і оплатив хтось, зацікавлений одним махом і розправитися  з конкурентом-кандидатом, до якого «Новий день» не має відношення, і заодно підставити найстарішу газету регіону, викликавши до неї недовіру.

Слід відзначити, що час випуску фіктивного видання розрахували правильно — перед самими виборами, коли газет з передвиборними текстами вже не буде. Врахували і те, що більшість передплатників, мешканців Мелітопольського району (де переважно і поширили лже-випуск) — пенсіонери, які  соцмережами не завжди користуються, тому правдиву інформацію про те, що це не думка колективу газети, якій довіряють, отримати вже не зможуть. А ось заплутати читачів — де  була офіційно оплачена передвиборна реклама кандидата, а де брудне підтасовування — вийде.

Нарешті-то можновладці зрозуміли, що міськрайонна газета «Новий день» краща газета регіону і користується довірою своїх читачів, але лякає те, що вони домагаються влади та своєї мети будь-якими методами.


Редакція газети «Новий день» готує документи для судового вирішення цієї ситуації та надсилає звернення до Національної спілки журналістів України.