Брудна підстава
Згідно з Законом про вибори в друкованому ЗМІ, кожен кандидат або партія мають право донести до виборців свої завдання і пріоритети на однакових умовах.
Мелітопольська міськрайонна газета «Новий день» співпрацює за договорами та розрахунками з виборчих фондів зі всіма, хто звернувся до редакції, з кандидатами у народні депутати по одномандатному виборчому округу №80, до якого входять м. Мелітополь і Мелітопольський район. Але на сьогодні стався обурливий випадок використання газети «Новий день» в технологіях чорного піару.
Якась київська друкарня з назвою «Новый стиль», ніби розташована за адресою: м. Київ, вул. Челюскінців, корп. 54, д.2 без відома нашої редакції, використовуючи наш логотип і вихідні дані, надрукувала агітаційний спецвипуск газети проти одного з самовисуванців виборчого округу № 80.
Більше того, на першій сторінці навіть надруковано так зване «Обращение коллектива газеты «Новый день» к читателям». До цього наш колектив не має ні найменшого відношення, так само, як і до фіктивної газети та всього, що в ній надруковано. Всі співробітники «Нового дня» безпартійні і неупереджені до всіх 12 кандидатів, а свої особисті погляди по відношенню до них ніколи не виносять на сторінки газети.
Тому цинічним ходом було надрукувати в піратській газеті звернення від імені колективу Мелітопольської міськрайонної газети «Новий день».
В цьому випадку київську фальшивку придумав, замовив і оплатив хтось, зацікавлений одним махом і розправитися з конкурентом-кандидатом, до якого «Новий день» не має відношення, і заодно підставити найстарішу газету регіону, викликавши до неї недовіру.
Слід відзначити, що час випуску фіктивного видання розрахували правильно — перед самими виборами, коли газет з передвиборними текстами вже не буде. Врахували і те, що більшість передплатників, мешканців Мелітопольського району (де переважно і поширили лже-випуск) — пенсіонери, які соцмережами не завжди користуються, тому правдиву інформацію про те, що це не думка колективу газети, якій довіряють, отримати вже не зможуть. А ось заплутати читачів — де була офіційно оплачена передвиборна реклама кандидата, а де брудне підтасовування — вийде.
Нарешті-то можновладці зрозуміли, що міськрайонна газета «Новий день» краща газета регіону і користується довірою своїх читачів, але лякає те, що вони домагаються влади та своєї мети будь-якими методами.
Редакція газети «Новий день» готує документи для судового вирішення цієї ситуації та надсилає звернення до Національної спілки журналістів України.