image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Науковці зустрілися зі школярами та студентами

10 листопада — Всесвітній день науки. Цю дату започаткувала міжнародна організація ЮНЕСКО в 2001 році з метою привернути увагу суспільства до значення науки у житті кожної людини і країни. Приазовський національний природний парк 7 та 8 листопада провів День відкритих дверей на честь цієї дати для усіх бажаючих ознайомитися  з його діяльністю.науковци4

науковциВ офісі парку учнів місцевих шкіл, студентів МДПУ ім. Б. Хмельницького та ТДАТУ зустрічали наукові співробітники, фахівці відділу рекреації та екоосвіти, співробітники відділу держохорони парку. Гостей провели усіма відділами парку, ознайомили з історією створення і становлення Приазовського  природного парку, результатами наукової, еколого-освітньої, рекреаційної, природоохоронної діяльності, проблемами та перспективами розвитку парку.

науковци2Особливий інтерес викликали у присутніх колекції, зібрані співробітниками наукового відділу парку, в яких представлені найбільш поширені та рідкісні види рослин, комах, амфібій, рептилій. Зацікавили також картосхеми та аерофотознімки Молочного лиману, які наочно розкривають екологічну проблему цього водно-болотного угіддя міжнародного значення.

Завершено програму Дня відкритих дверей розповіддю-презентацією «Біологічне різноманіття парку», де представлено підсумки наукової діяльності парку щодо первинної інвентаризації рослин і тварин на його території (вищих рослин — 1080 видів , тварин — 1141 вид).