image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Не заплутатись в платіжках

В середині лютого ПрАТ «Мелітопольгаз» звернулося до своїх клієнтів з проханням звертати особливу увагу на реквізити в квитанціях по оплаті за різні види послуг. Як вже писав в попередніх номерах «Новий день», з січня 2020 р. замість однієї платіжки українці будуть отримувати платіжки за спожитий газ та ще одну — за розподіл газу. Причому оскільки ці послуги надають різні компанії — постачальник природного газу ДП «Газ Мелітополя» та оператор газорозподільної системи ПрАТ «Мелітопольгаз» — поточні рахунки в квитанціях також різні.

Крім того, компанія ПрАТ «Мелітопольгаз» надає інші послуги, які стосуються експлуатації газових мереж, в тому числі планове технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем. Реквізити в квитанціях по цим послугам теж інші. Для того, щоб не переплутати, за які послуги ви сплачуєте і кому, потрібно при здійсненні платежу бути дуже уважним. Інакше ваші гроші не отримує той, кому вони призначалися.

ПрАТ «Мелітопольгаз» просить при сплаті в банківських установах або, тим більш, через інтернет-банкінг звертати особливу увагу на ці моменти і перевіряти реквізити в фінансовому документі-чеку.

Якщо ж споживач все ж таки переплутав при оплаті реквізити, то в нього з’явиться борг по цій послузі. Оплати споживачів не будуть автоматично переходити від ПрАТ «Мелітопольгаз» до ДП «Газ Мелітополя» і навпаки. Щоб виправити помилку, треба буде звернутися із заявою до компанії, перед якою у вас виникли помилкові платежі, для переведення грошей на інший рахунок. Або сплатити ще раз за правильним рахунком, а на іншому залишиться переплата.

Але, як виявилося, в тих, хто сплачує уважно, також виникли проблеми з оплатою. Мелітопольці скаржаться, що на календарі вже друга половина лютого, але їм ще не принесли рахунки. Вони переймаються тим, що після 20 числа вони повинні будуть сплатити пеню. Але в ПрАТ «Мелітопольгаз» нам повідомили, що в цьому випадку пеня не буде нараховуватися і можна не хвилюватися.

Також читачі зверталися до нас з приводу того, що вони сплачували в січні за рахунками і перевіряли реквізити, а в лютому в платіжках побачили заборгованість.

Як нам повідомили, сталося це тому, що при перерахуванні оплати від «Приватбанку» ПрАТ «Мелітопольгаз» не отримав вказівок щодо особових рахунків та адрес платників. Тому для вирішення цієї проблеми прохання звертатися за електронною адресою: melgaz_lk@ukr.net, додавши копію квітанції, особовий рахунок і адресу. Або телефонувати за телефонами, вказаними на платіжках:

067-19-17-104

050-48-29-104

0619-450-104

В цьому випадку треба буде повідомити особовий рахунок, дату та точну суму платежу, а також банк, в якому здійснювалась оплата.

Ну, а в майбутньому обов’зково вказувати особовий рахунок в призначенні платежу.