image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Комунальні підприємства Мелітопольщини та Веселівщини сплатили майже 2,5 мільйонів гривень податку на прибуток

За десять місяців цього року мелітопольські та веселівські підприємства комунальної форми власності  сплатили до місцевих бюджетів 2 мільйони 474,3 тисячі гривень податку на прибуток. Рівень надходжень перевищив минулорічний на 1 мільйон 879 тисяч гривень або на 316 відсотків.

Як повідомив начальник Мелітопольського відділу податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДПС у Запорізькій області Валерій Літинський,  мелітопольські комунальники поповнили місцеву казну податком на прибуток на 2 мільйони 355,6 тисяч гривень, від платників Мелітопольського та Веселівського районів надійшло 64,3 тисячі та  54,4 тисячі гривень відповідно.

Нагадаємо, податок на прибуток комунальних підприємств стовідсотково зараховується до місцевих бюджетів. Крім того, 10 відсотків цього податку від підприємств різних форм власності зараховується до загального фонду місцевих бюджетів.

За десять місяців до місцевих бюджетів надійшло більше 26 мільйонів гривень податку на нерухомість

За десять місяців 2020 року платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплатили до скарбниць Мелітопольщини та Веселівщини 26 мільйонів 276 тисяч гривень. Порівняно з минулим роком надходження зросли на 4 мільйони 602 тисячі гривень або на 21,2 відсотки.

Як повідомив начальник Мелітопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб  Головного управління ДПС у Запорізькій області Олександр Зюзін, з початку року власники нерухомості спрямували до бюджетів м. Мелітополя  21 мільйон 224 тисячі, Мелітопольського району — 3 мільйони 853 тисячі, Веселівського району – 1 мільйон 199 тисяч гривень.

Зокрема, фізичні особи — платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, поповнили місцеві бюджети на 15 мільйонів 21 тисячу гривень, юридичні особи відрахували до місцевих скарбниць 11 мільйонів 255 тисяч гривень податку на нерухомість.

 Яку інформацію має містити фіскальний чек?

Представники бізнесу та організацій під час продажу товарів або надання послуг зобов’язані проводити розрахункові операції в готівковій або в безготівковій формі через належним чином зареєстрований касовий апарат із створенням відповідних розрахункових документів. Саме фіскальний чек може довести факт покупки або отримання послуги споживачем. Крім того, він підтверджує факт легальності придбаної підакцизної продукції.

Міністерство фінансів Наказом від 18.06.2020 №306 внесло зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів (затверджених наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 року № 13).

Фіскальний касовий чек на товари, послуги – це розрахунковий документ, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ), реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій при проведенні розрахунків за продані товари (надані послуги). Його форма має назву N ФКЧ-1 та наведена у додатку 1 до Положення №13.

Отже, з 1 серпня 2020 року фіскальний чек повинен містити наступні обов’язкові реквізити.

Рядок 1. Найменування суб’єкта господарювання.

Рядок 2. Назва господарської одиниці

(найменування, яке зазначене в документі на право власності або користування господарською одиницею і відповідає довіднику «Типи об’єктів оподаткування» та повідомлене ДПС формою 20-ОПП).

Рядок 3. Адреса господарської одиниці

(адреса, яка зазначена в документі на право власності чи користування господарською одиницею (назва населеного пункту, назва вулиці, номер будинку / офісу / квартири) та повідомлена ДПС формою 20-ОПП).

Рядок 4. Для платників ПДВ – індивідуальний податковий номер платника ПДВ (перед номером друкуються великі літери «ПН»).

Рядок 5. Для неплатників ПДВ – податковий номер або серія та номер паспорта / номер ID картки

(для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відповідну відмітку в паспорті; перед ним друкуються великі літери «ІД»).

Рядок 6. Значення кількості придбаного товару (обсягу отриманої послуги) та вартість одиниці виміру.

Рядок 7. Код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД.

Рядок 8. Цифрове значення штрихового коду товару

(зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством, а у разі непередбачення – за бажанням платника).

Рядок 9. Назва товару (послуги), вартість, літерне позначення ставки ПДВ.

Рядок 10. Ідентифікатор еквайра та торгівця або інші реквізити, що дають змогу їх ідентифікувати.

Рядок 11. Ідентифікатор платіжного пристрою.

Рядок 12. Сума комісійної винагороди (у разі наявності).

Рядок 13. Вид операції.

Рядок 14. Реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки), допустимі правилами безпеки платіжної системи, перед якими друкуються великі літери «ЕПЗ».

Рядок 15. Напис «ПЛАТІЖНА СИСТЕМА»

(найменування платіжної системи, платіжний інструмент якої використовується, код авторизації або інший код, що ідентифікує операцію в платіжній системі та/або код транзакції в платіжній системі, значення коду).

Рядок 16. Підпис касира

(якщо це передбачено правилами платіжної системи), перед яким друкується відповідно напис «Касир»).

Рядок 17. Підпис держателя електронного платіжного засобу (платіжної картки)

(якщо це передбачено правилами платіжної системи) в окремих рядках, перед якими друкуються відповідно написи «Касир» та «Держатель ЕПЗ»).

Рядок 18. Позначення форми оплати (готівкою, електронним платіжним засобом, у кредит тощо), суму коштів за цією формою оплати та валюту операції.

Рядок 19. Загальна вартість придбаних товарів (отриманих послуг) у межах чека, перед якою друкується слово «СУМА» або «УСЬОГО».

Рядок 20. Для платників ПДВ – окремим рядком літерне позначення ставки ПДВ, розмір ставки ПДВ у відсотках, загальну суму ПДВ за всіма зазначеними в чеку товарами (послугами), на початку рядка друкуються великі літери «ПДВ».

Рядок 21. Акцизний податок для суб’єктів роздрібної торгівлі підакцизних товарів та зареєстровані платниками акцизного податку.

Рядок 22. Заокруглення.

Рядок 23. До сплати.

Рядок 24. Фіскальний номер касового чека / фіскальний номер електронного касового чека, дата (день, місяць, рік) та час (година, хвилина, секунда) проведення розрахункової операції.

Рядок 25. QR-код, який містить у собі код автентифікації повідомлення (МАС) цього чеку, дату і час здійснення розрахункової операції, фіскальний номер касового чека/фіскальний номер електронного касового чека, суму розрахункової операції, фіскальний номер РРО / фіскальний номер ПРРО).

Рядок 26. Для касового чека ПРРО: позначка щодо режиму роботи (офлайн/онлайн), в якому створений касовий чек програмним реєстратором розрахункових операцій.

Рядок 27. Для касового чека ПРРО: контрольне число, сформоване в режимі офлайн.

Рядок 28. Заводський номер реєстратора розрахункових операцій, перед яким друкуються великі літери «ЗН» (для програмних РРО не зазначається).

Рядок 29. Фіскальний номер реєстратора розрахункових операцій, перед яким друкуються великі літери «ФН» або фіскальний номер програмного реєстратора розрахункових операцій, перед яким друкуються великі літери «ФН ПРРО».

Рядок 30. Напис «ФІСКАЛЬНИЙ ЧЕК» та графічне зображення найменування або логотипу виробника.

Нагадаємо, кожен споживач може швидко і зручно перевірити справжність виданого чеку. Для цього в Електронному кабінеті платника цілодобово працює сервіс «Пошук фіскального чека»: https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check. Якщо ж вам видали несправжній чек, просимо повідомити про це податкову службу Запорізької області.

Податкові перевірки запорізького бізнесу скорочено на 60 відсотків

У січні-жовтні поточного року аудитори податкової служби регіону провели 498 перевірок запорізьких суб’єктів господарювання. Зокрема, здійснено 284 документальні перевірки юридичних осіб (49 планових та 235 позапланових), а також 214 заходів контролю серед фізичних осіб-підприємців.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість перевірок компаній і організацій зменшилась на 59 відсотків, фізичних осіб – на 64 відсотки. Про це повідомив начальник Головного управління ДПС у Запорізькій області Роман Афонов.

За виявлені порушення законодавства донараховано 155,6 мільйона гривень податкових зобов’язань. З цієї суми суб’єкти господарської діяльності узгодили понад 150 мільйонів (97 відсотків) та вже перерахували до бюджетів 38,5 мільйона. Рівень узгодженості до показника попереднього року збільшився на 62 відсотки.

Так, за результатами аудиту зменшено збитки у сумі 345 мільйонів гривень, що упередило несплату 62 мільйонів гривень податку на прибуток та завищення залишків від’ємного значення ПДВ на 16 мільйонів.

Нагадаємо, кожне підприємство або підприємець може дізнатися про його включення до плану проведення документальних перевірок – відповідна інформація щорічно публікується на сайті податкової служби. План-графік на 2020 рік розміщено за посиланням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/402509.html.

Запорізька бізнес-спільнота розробляє комплексну програму розвитку підприємництва

Майбутній розвиток запорізького бізнес-середовища та адекватне реагування на кризові явища в економіці стали ключовими темами форуму малого та середнього бізнесу «ВІД НАС», який пройшов днями в онлайн режимі. У заході, організованому Регіональним фондом підтримки підприємництва, взяли участь представники бізнесу, фахівці податкової служби Запорізької області, експерти.

Учасники форуму розглянули пропозиції до проєкту Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Запорізькій області на 2021-2023 роки та підготували рекомендації від суб’єктів господарювання Запорізького регіону для Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України.

У ході обговорення підприємці визначили антикризові та перспективні напрямки підтримки, а також обмінялися практичним досвідом щодо збереження, стабілізації та розвитку бізнесу в умовах пандемії і карантину.

За результатами роботи податкової міліції Запорізької області до бюджету повернено 12,6 мільйона

Слідчі підрозділи податкової міліції Запорізької області у січні-жовтні 2020 року розслідували 120 кримінальних проваджень, 54 з яких належать до категорії тяжких, у тому числі 29 – за ухилення від сплати податків і зборів в особливо великих розмірах. З обвинувальним актом до суду направлено 14 матеріалів. Для звільнення осіб від кримінальної відповідальності спрямовано 6 проваджень, 3 з яких – у зв’язку з повним відшкодуванням збитків.

Завдяки заходам, вжитим працівниками податкової міліції, до бюджету повернено 12,6 мільйона гривень (з урахуванням фінансових санкцій та пені) та накладено арешт на майно у сумі 9,7 мільйона.

За матеріалами співробітників оперативних підрозділів за десять місяців зареєстровано 49 кримінальних проваджень.

Співробітники податкової міліції ліквідували три центри мінімізації платежів. За результатами відпрацювання суб’єктів господарювання, які користувались послугами з мінімізації сплати податків, стягнуто 21,3 мільйона.

У рамках операції «Акциз-2020» викрито діяльність 9 «підпільних цехів» з виробництва підакцизних товарів. Так, у трьох із них виготовлялися фальсифіковані алкогольні напої, у п’яти – спирт, ще в одному – тютюнові вироби, які у подальшому продавалися через мережу Інтернет, а також з використанням створених акаунтів у мобільних додатках. Із незаконного обігу вилучено товарів підакцизної групи на суму 37,2 мільйона. Відповідно до судових рішень конфісковано продукцію загальною вартістю 4,2 мільйона.