image image image image image
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

За попереднім записом або онлайн: комунікації з Укртелекомом у «червоних» карантинних зонах

АТ «Укртелеком» дбає про безпеку своїх відвідувачів та дотримується карантинних норм, враховуючи епідеміологічну ситуацію в населених пунктах. Зважаючи на запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів у різних областях України, прийом відвідувачів у Центрах обслуговування абонентів здійснюється за попереднім записом. Номери телефонів, адреси та графік роботи центрів у кожній області є у розділі Центри обслуговування абонентів.
— Дніпропетровська обл.
— Донецька обл.
— Запорізька обл.
— Одеська обл.
— Херсонська обл.
З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, АТ «Укртелеком» пропонує абонентам користуватися різними канали комунікації з компанією, які дозволяють вирішити питання щодо послуг та сервісів, не виходячи з дому:
— зателефонувати на лінію контакт-центру 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів українських операторів);
— залишити звернення на офіційному сайті АТ «Укртелеком» в розділі «Допомога»;
— написати повідомлення на сторінці АТ «Укртелеком» у соціальній мережі Facebook (у приватні повідомлення; для швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку);
— зареєструвати заявку щодо ремонту телефону в автоматичному режимі можна за номером 0 800 506 508 (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів українських операторів);
— зареєструвати заявку щодо ремонту радіоточки – за телефоном 0-800-506-575 (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів українських операторів);
— змінити спосіб доставки рахунків можна за номером 0 800 506 056 (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів українських операторів).